First Hotel
En unik løsning med gæsterne i fokus
First Hotel Copenhagen har fået leveret og installeret nye skærme og unikt infosystem på sine 215 værelser, som del af en større opgradering af hotellets faciliteter. En Løsning som sørger for, at man i tråd med hotellets filosofi, kan tilbyde topprofessionelle omgivelser til konferencegæster og besøgende.
Hotel med forretningssans First Hotel Copenhagen er hvad man bedst kan beskrive som et moderne businesshotel, der med sin adresse i Sydhavnen i København tiltrækker forretningsfolk til møder, konferencer og events året rundt. Der tænkes konstant i forbedringer og nye muligheder, for at højne serviceniveauet, og leve op til de forventninger flere og flere gæster måtte have:
Missionen ser ud til at lykkes. Det skal være usagt, om det er de nye koncepter eller den generelt professionelle stemning, som gør udslaget, men First Hotel Copenhagen scorer i hvert fald flotte 9,3 ud af 10 på kundetilfredsheden.
Komplet TV løsning
Den seneste opgradering, som L’EASY Business har stået for, havde fokus på alle 215 værelser, heraf 3 junior suites og 1 master suite, som skulle have nye skærme installeret. Valget faldt på de spritnye 32” tommer LED TV fra Samsung, som er særligt egnet til hoteller. I suiterne installerede man de større modeller i 39” og 48” – også af mærket Samsung.
Selvom design og kvalitet er det nyeste på markedet, så er det unikke ved systemet faktisk gemt bag TV’et og i kablerne. First Hotel Copenhagen er muligvis det første hotel i Skandinavien, som har fået installeret det nye Reach 3.0 infosystem – et system, der giver helt nye muligheder for at interagere med gæsten og tilbyde skræddersyede løsninger på hvert enkelt værelse.
Fremtidssikret teknik og udstyr
Som del af opgraderingsrunden på First Hotel Copenhagen, valgte man også at få udskiftet og installeret ny lavastens grill, industriel kaffemaskine samt nye opvaskemaskiner i restaurantskøkken og anretterkøkken nær kongressalene. Især den nye tunnelopvask, gør det muligt at servicere potentielt 500+ gæster til events, og indbygget ECO lab system gør det muligt at benchmarke og effektivisere på opvaskens ydeevne og forbrug. Vigtigt i disse tider med tanke på miljøet, samt værdien af effektiviseringer på den generelle hoteldrift.
Derudover har Leasy Business også leveret 2 mobile standere med 55” skærme, som kan fungere som digitale tavler i de veludrustede konferencelokaler efter behov.
Alt i alt har installation af TV og køkkenudstyr været med til at fremtidssikre hotellet, så det fortsat fremstår moderne, og Leasy Business har kunne rådgive om de mest fordelagtige løsninger.
Gæsten i centrum Udseende og kvalitet er én ting, når man skal vælge ny teknik og udstyr, men også brugervenligheden har været i fokus. Ligesom resten af hotellets faciliteter, såsom spa, træningscenter og restaurant, så skal underholdning på værelset også være nemt og indbydende.
Vil du vide mere, så ring til os nu på 72 15 11 15 – eller klik her. Så kontakter vi dig!