Fra besværligt og dyrt til nemt og forudsigeligt
AB Woltersgade er en mindre andelsforening på Amager med 19 tilhørende andelslejligheder.
I mange år havde foreningen egne vaskemaskiner, købt kontant. Men da de skulle udskiftes valgte
foreningen en vaskeløsning fra L’EASY Business med levering, installering og service.
Levering, installering og service
Erik, bestyrelsesformand, A/B Woltersgade:
“Før vi valgte en løsning hos L’EASY Business, havde vi vores egne vaskemaskiner. Udgiften blev trukket over huslejen, hvorefter beboerne frit kunne benytte maskinerne. Der blev vasket små men mange vaske, og det sled på maskinerne. Med slitagen fulgte en del reparationer og teknikerbesøg. Så tit skulle en af os fra bestyrelsen hjem for at åbne. Det var både besværligt og dyrt. Efter fem år stod maskinerne af, og vi skulle finde en ny løsning. Som lille andelsforening er udgifter til et par maskiner noget, der kan mærkes. Og vores historik med mange teknikerbesøg gjorde, at vi var åbne for alternative finansieringsforslag og andre betalingssystemer.
Jeg stødte tilfældigt på en annonce for L’EASY Business, der reklamerede for et leasingkoncept med levering, installering og service ved tekniske problemer. Vi kunne se, at der her var mulighed for at slippe for både omkostninger og besvær.
God stil og god service
Vi kontaktede L’EASY Business og forklarede dem om de udfordringer, vi hidtil havde haft. For det første ydede de rigtig god service ved hurtigt at tilbyde os en lånemaskine, indtil de rigtige blev installeret. På den måde kunne vores beboere med det samme få vasket deres tøj. Herefter fandt vi sammen ud af, hvilke maskiner der passede til vores behov. Og da aftalen var på plads, leverede de maskinerne og sørgede for alt i forbindelse med installationen. Alt lige fra El til VVS og endelig tilslutning.
Nyt betalingssystem
Sammen med L’EASY Business blev vi desuden enige om, at vi skulle have et brugerbetalt vaskeri. Der blev installeret en dankortterminal, så beboerne kunne betale per vask. Det har givet en mere fornuftigt brug end tidligere af maskinerne. Men lige så vigtigt, skal vi ikke trække forbruget over huslejen. Det giver mindre administration, og mindre besvær.
Fuld tilfredshed med konceptet
Jeg oplevede en god dialog. Og så vil jeg sige, at vi virkelig har været tilfredse med konceptet omkring levering, installering og service. Det har fungeret hele vejen igennem. Det giver ro at vide, at opstår der tekniske uheld, så servicerer de. Vores udgifter svinger derfor ikke men er det samme beløb hver måned. Det giver økonomisk overblik,” slutter Erik.
Hør mere om hvilken løsning vi kan tilbyde dig, ring 72 15 11 15 – eller klik her. Så kontakter vi dig!