En driftssikker løsning

– uden problemer i dagligdagen

Andelsforeningen Tyrolsgade 8-10 i København har tidligere købt deres vaskemaskiner og tørretumblere. Det resulterede i de skulle skiftes op til hvert andet år og gav en masse udfordringer med driftsstop, hvor maskiner stod stille i op til en uge, hvor beboerne ikke kunne vaske. 

Med en operationel leasingaftale fra L’EASY Business, har de nu fået en driftssikker løsning med to professionelle vaskemaskiner og en tørretumbler fra Electrolux. Andelsforeningen slipper for bøvl med administration og service af vaskeriet. De kender deres omkostninger, så de har bedre overblik over økonomien og slipper for uforudsete udgifter. Opstår der nedbrud, kommer L’EASY Business i løbet af maks. 48 timer og sørger for det hele kører igen – til glæde for både beboere og administration. Nemmere bliver det ikke.

“Valget af en leasingaftale med L’EASY Business er taget på baggrund af at der i vores andelsforening har været et ønske om at få nogle maskiner, som kan håndtere den slidtage de bliver udsat for når de bliver brugt flere gange dagligt. Vi ønskede en løsning, hvor vi er bekendt med den månedlige udgift og ikke pludseligt står med udgifter til reparation ved nedbrud. 

Fordelene er, at vi får et funktionelt vaskeri til en fast pris som ikke ændrer sig under leasingperioden. Og at hvis noget går i stykker, sørger L’EASY Business for reparation uden omkostninger. 

Vi havde til start en konsulent fra L’EASY Business ude og fortælle om de muligheder han ville anbefale til vores forening. På baggrund heraf, valgte vi en række maskiner som blev leveret under en uge efter vi havde accepteret aftalen. Selve levering og installation tog ikke mange timer og ”Peter” kørte ikke før han var sikker på det hele virkede. 

Den ene gang vi har ringet efter service, er der dukket en mand op inden for 48 timer. Alt i alt en upåklagelig service.“ 

Jens Ulrik Mathiesen, Andelsforeningen Tyrolsgade 8-10, København

Andelsforeningen slipper for bøvl med administration og service af vaskeriet. De kender deres omkostninger, så de har bedre overblik over økonomien og slipper for uforudsete udgifter.


Hør mere om hvilken løsning vi kan tilbyde dig, ring
72 15 11 15 – eller klik her. Så kontakter vi dig.

 

  

Ring mig op